torsdag 25 juni 2015

Vad har jag nu gett mig in på?

När jag flyttade in här lovade jag mig själv, att jag aldrig sätta ihop fler Malm-byråer;/
Det räckte liksom med de här tre och mycket svett och tårar.


Men ändå går jag och köper tre nya Malm-byråer:/
Hur tänkte jag nu???


Jo, naturligtvis behöver vi ju dom, men jag vill inte sätta ihop dom:(
Jag bjuder på kaffe om någon är sugen, hihi:))

Eller vad tycker ni?
Behöver Hannes en byrå?


Sen vet jag ju inte om det kommer att hjälpa med en byrå, man måste ju faktiskt själv lägga ner kläderna i dom.
De flyger ju inte i där av sig själv liksom.
Ja, det återstår ju att se;)
Julia och jag får också vars en.
Men till mig blev det en smal en eftersom jag har ett pyttelitet sovrum;))


Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Kaffe? Jag kommer om du bjuder på annat gott hihi....
    Ärligt så ÄLSKAR jag att sätta ihop Ikea-möbler!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vin Cecilia, jag har massor av vin!!!!!!!!!!!!

      Radera