lördag 27 juni 2015

Nu har vi börjat...

...att rensa, kasta och spara.
Ett helt liv som ska rensas bort, känns det som:(
I 22 år har vi bott i vårt hus.
I 26 år har vi varit ett par.
Jag kan säga att vi har lite saker;)
En del saker förstår jag inte ens att vi sparat.
En del saker är riktigt kul att hitta!
Som det här tex. Känns som ett helt liv sen, men jag var så lycklig och det var så härligt att livet låg framför mig:)


Ser ni mig i mitten?


Förra helgen tömde vi vinden och idag var det klädkammaren. Frågan är väl bara varför vi haft allt detta där inne? Saker som vi nu bara ska köra på tippen. Varför sparar man på så mycket????


Sen blev det en hel del som vi faktiskt ville spara.


Tur att jag har ett stort förråd;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar