lördag 6 juni 2015

Grattis Sverige!!!





Inte för att jag märker så mycket av att det är Sveriges nationaldag.
Är i huset och fixar inför morgondagens visning.
Och nu tar jag en välbehövlig paus;)


Sen ikväll ska vi åka hela "familjen" till Malmö och gå på restaurang. Vilket vi verkligen är värda, både för vårt fysiska slit och den mentala påfrestning det är för oss alla att huset ska säljas.

Maria och jag hade en trevlig kväll ute igår, men som vanligt hade jag så kul att jag glömde ta foto:(
Men vi hann med några hemma hos henne innan vi gav oss ut, hihi:))











Och en groupie på bussen, dessutom i medelhavsvärme vilket ju är positivt att vi fått uppleva det med i år, haha!!!


Önskar er alla en fortsatt skön nationaldag!!!!


Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar