måndag 1 april 2013

Nu får det vara bra...

...med allt gott tänkte jag!

Ja och det gick hur bra som helst ända tills kvällen kom.
Varför ska man alltid falla på kvällen?
Vad är det för demoner som kommer då, som bara vill ha
 socker socker socker??

Men men, jag klarade det med hjälp av fruktsallad 
och en liten klick vaniljvisp:))
Det blev ju så himla mycket gott när vi var i stugan med familjen.
Och visst ska man unna sig, vi har ju bara ett liv.

Men efter regn kommer solsken och efter frossning kommer skärpning:))
Så i morgon = skärpning!!!
Hör ni det!!
 Alla ni som bara proppar i mig sötsaker och kakor!!!!!!

I morgon är det dessutom dax för jobb igen, hur kan 5 dagar gå så här fort?
Jag har ju inte alls hunnit vila upp mig:(
Tur att det snart är helg igen och faktiskt känner jag mig 
lite piggare av att det var så ljust ikväll:))

Förresten har ni blivit lurade idag??
Jag har klarat mig, tror jag i allafall:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar