fredag 5 april 2013

Jag som hade bestämt mig...

...mig för att inte handla några penseer, eftersom våren är så sen.
Istället hade jag tänkt plantera sommarblommorna 
så fort det blev tillräckligt varmt.

Men men, man kan ju alltid ändra sig:))


Kunde inte låta bli när jag fick 20 stycken för 40 kronor:))

Så de får väl stå där i krukorna i någon veckas tid innan det 
är dax för pelargonior och annat fint:)
Ja, om jag nu lyckas få någon att plantera dem i krukorna:))

Förresten det är ju fredag idag, fastän det känns som torsdag:)

Men det gör ingenting, ingenting alls!
Dessutom vankas det tjejmiddag i Käglinge i kväll och det är ju alltid trevligt:))

Önskar er alla en trevlig fredag!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Om du kommer med dom till mig så planterar jag dom!
    Dock i mina egna krukor :)
    Njut nu av helgen!
    Kram Malin

    SvaraRadera