söndag 21 april 2013

OJ!!!

Vad den här helgen har gått fort:((

Igår kväll var jag hemma hos en arbetskamrat 
på klädparty/tjejkväll:))

Klädpartyt resulterade i ett inköp av en jeansjacka, som jag får visa 
en annan dag när jag har fått hem den.

Tjejkvällen resulterade i en massa god dricka,  mat och en tur in till stan:)

Måste ju bara visa goa Maria som upptäckte att 
vita byxor och rödvin inte är en hitt.
Men som vanligt fanns det en lösning:))

Idag har vi fortsatt med vårfixet här hemma.
Så nu är allt skurat och tvättat:))
Det känns så skönt!

Innan man får ordning måste det ju till lite oordning:)
Fast det är viktigt att pausa ibland, solen är ju så underbar!!

 Det är en duktig man jag har<3

Julia blev förtjust när hon kom hem och såg att vi fått ut soffan,
och hittade sin favorit plats på direkten:))
 En nöjd man!!
 Underbart!!
Nu fattas bara sommarblommorna, sen är känslan total.
Och vi är redo att tillbringa många timmar både utan och med vänner 
på vårt underbara trädäck!!!

1 kommentar:

  1. Åh vad jag gillar er uteplats:) Så fint!! Tack för igår fina du Kram Kram

    SvaraRadera