lördag 2 februari 2013

Tissel tassel!!



Ja, här tisslas och trasslas det för fullt och jag vet inte riktigt vad som ska hända.
Det är ytterligare en present jag fick när jag fyllde år, att jag idag ska få full uppassning:))
Så min Goa familj ska laga mat (vilket aldrig händer hemma hos oss av naturliga själ, mannen är bra på mycket men inte på att laga mat. Tur han har barnens hjälp:)) och passa upp på mig hela dagen.
Inte fel, inte fel alls!!!
Så nu ska jag snart ta en tur till Ikea, medan de förbereder här hemma.
Sen blir det soffan och boklyssnande för mig i eftermiddag, kanske får jag en god drink i handen, man kan ju alltid hoppas:)))
- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. Oh, vad spännande! Och visst är det härligt när firandet dras ut i flera dagar? Man fyller år läääänge... Det är najs för oss som fortfarande har barnasinnet kvar, eller hur?!
    Ha en skön helg!

    Och du, du vet att du kan ladda ner en massa böcker från stadsbiblioteket i din iPad, va? Gratis.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Åh vad härligt! Det är du värd fina du:) Hoppas att du får en supermysig dag tillsammans med din familj! Och ha en härlig shoppingtur till IKEA! Kram Sanna

    SvaraRadera