tisdag 5 februari 2013

Redan tisdagskväll!

Den här veckan kommer att gå fort:)
Fast för mig har det känts som måndag hela dagen.
Men vad gör väl det:))
Nu är jag i alla fall frisk och igång igen och än så länge har ingen annan 
i familjen fått kräksjukan och det är jag glad för!!

Men helgen blev verkligen trist:(
Inte nog med att "min dag" blev förstörd.
Vi missade också min brorsons överraskningsparty på söndagen:(
Denne lille grabb fyllde 20 år!!
Snacka om att jag är en stolt faster!!
Jag får trösta sig med att han verkade uppskatta vår present!
En radiostyrd helikopter, för barnasinnet har han som tur är kvar:))
Så nu kan han, Jocke och Hannes leka med sina helikoptrar 
tillsammans nästa gång vi träffas:))
Inte illa för en 45-åring, 20-åring och en 12-åring:)))
Hahahahahahaha..............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar