söndag 3 februari 2013

Ibland blir det inte som man tänkt sig;(

Gårdagen skulle bli min.
Mannen och barnen fixade och trixade i köket, såg till så att jag hade bra i soffa.
Bjöd på smarrig förrätt och god varmrätt. Det var då det hände, jag började känna mig konstig:(
30 minuter senare var det ett faktum, vinterkräksjukan hade kommit på besök:(
Hoppas nu bara att det blir ett kort besök.


Så synd om min familj som fixat så mycket till mig.
Natten var verkligen inte kul och nu ligger jag i soffan som en urvriden disktrasa, jag har ont överallt:((

Jag måste erkänna att det känns "fan också", eftersom jag mer än ofta kan säga att -Jag blir aldrig sjuk.
Kräkt har jag inte gjort på mer än 10 år och något annat brukar jag inte heller åka på.
Till mitt försvar får jag ju ändå berätta att 75% av barnen på mitt jobb var hemma för kräksjukan i fredags. Dessutom jobbar jag ju nu på småbarnsavdelningen, vilket ju innebär att man är lite närmre barnen. Herregud jag blev ju till och med kräkt på, inte konstigt att jag åkt på det.

För egentligen blir jag inte sjuk, så det så!!!!!


- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. Amen neeeej din stackare:( Hoppas att du kryar på dej fort!!!! Kramar till dej ❤

    SvaraRadera
  2. Kram till dig och hoppas nu att du mår bättre! Kram Malin

    SvaraRadera