lördag 16 februari 2013

Duktig!!!

Ja, idag är jag duktig!!!

Jag håller på att städa vitrinskåpet och det är en stor bedrift när det gäller mig, det kan jag lova!!
Jag hatar och jag menar HATAR att städa lådor, skåp, garderober och annat som liksom egentligen inte syns. Att städa vanligt har jag inga större problem med, men när mannen tycker att vi ska städa klädsammares eller rensa någon låda då får jag panik.
Därför känner jag mig extra duktig idag när jag faktiskt själv tog initiativet och började tömma vitrinskåpet:)
Nu är det väl lika bra att erkänna att mannen hjälpte till att diska lite av glasen, om han nu skulle få för sig att gå in här och läsa:)

Jag kan inte fatta hur det kan bli så dammigt inne i ett skåp:(


Även en del av glasen som inte används så ofta var dammiga, så det var bara att diska allihopa;)


Men nu är det skinande rent:)
En härlig känsla faktiskt!!!!


Sen får det vara bra för idag!!
Måste ju vila lite och är det dax att göra sig vacker inför mammas kalas ikväll:))

Go lördag på er ute i stugorna!!!


- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. En härlig känsla när det väl är gjort men ack så jobbig innan man kommer till skott! :)
    Njut nu av vad kvällen och söndagen bjuder! Kram Malin

    SvaraRadera