lördag 3 november 2012

Tiden flyger iväg:(

Det är inte klokt vad tiden flyger iväg när man är ledig:(

Det blev en tur med barnen + kompis till Vellingblomman idag:))


Tomtarna var på plats, men jag tycker att det är svårt att hitta julstämningen så här i början av november!

Så istället för julpynt och annat juligt kom jag hem med några lyktor:))


Precis som om jag behövde fler:))
Och när de stod på sin plats frågade mannen mig lite kryptiskt
-Nya lyktor??
-Ja!!
Sen sa han inte mer:))
Jag tror att han börjar lära sig efter 24 år tillsammans. Det är inte lönt att säga någonting om att vi redan har tillräckligt många (fast att han nog egentligen har rätt).
Men visst är det så, att en kvinna aldrig kan ha för många lyktor???

Ikväll ska vi iväg och fira min kära pappa som fyller 72 år.
Kan inte fatta det 72 år, snacka om att tiden flyger iväg!!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar