söndag 18 november 2012

Jocke 45 år!!!

Igår så fyllde min fina man 45 år!

Snacka om att tiden går fort, jag träffade honom som 21 åring 
och nu har jag varit med och firat hans 45 årsdag:))

Det är så här att han har aldrig tyckt om att fylla år, ha kalas eller få paket.
Så tvärt emot vad jag tycker, då jag formligen älskar 
att stå i centrum på min dag:))

Så därför har vi inte firat honom så ofta och den här födelsedagen var inte annorlunda.
Han ville inte ha något kalas utan han ville att vi fyra bara
skulle ha en mysig kväll tillsammans.

Men jag tyckte att han visst skulle få en speciell 45 års dag, det var ju dock en 5:a!
Så sen 1:e september har jag smusslat, ljugit och undanhållit en hel del för honom:))
Här skulle det minsann anordnas en överraskningsmiddag!!!
Som tur är har jag haft fantastisk hjälp av barnen! 

Hans present av oss var en dag med familjen!!!
Därför kunde han ju inte åka iväg och fiska, men 
jag tror han har kommit över det nu:)

Så igår började vi med att fira honom med kaffe på sängen.
Sillamacka till frukost, sen en inlines runda med barnen 
för att jag skulle hinna packa till honom:))

Sen bar det iväg till stan först för att lämna hundarna och sen för 
att överraska honom med att ta in på Hotell:))

Vi hade en mysig dag på stan och i vårt fina hotellrum med 
god dricka, snacks och kortspel.
Jag tror att vi alla njöt lika mycket av den här lyxen:))

Sen var det dags att klä om och ge sig iväg till restaurangen 
för en god middag....vi fyra.))

Trodde Jocke iallafall!!!

När vi närmar oss vårt bord, ställer sig 30 man upp och sjunger...
Vi gratulerar, Vi gratulerar (två gånger dessutom)!!!!

Snacka om gåshud och fuktiga ögon!!
Han blev sååå överraskad och rörd!!!

Härligt med så goa vänner som ville ställa upp och göra 
Jockes 45 årsdag till ett minne för livet!!!!

Jag tackar er från hela mitt hjärta<3

Tyvärr blev jag själv så tagen, så det blev inte många kort tagna:(
Men har jag tur var det kanske någon annan som var mer sansad och lyckades få lite fler bilder.  
En nöjd 45-åring på hotellet:)
 Mina föräldrar överraskade med en bricka med lite gott!!
Härliga.....
...goa vänner!!!!
Tyvärr hade redan några hunnit gå innan jag kom på att jag borde fotografera:(


Mannen & jag!!!!!

Vi fortsatte sen till en Pub....för att sen sova gott på hotellet:))
Så idag är vi faktiskt lite trötta men mycket glada!!!!

Nu gäller det att vila för imorgon åker jag till Ullared!!!!!

Tack och hej, leverpastej!!!















3 kommentarer:

  1. Detta inlägg har jag väntat på;) Jag blir rörd av att läsa... Härligt o underbart!!! Ha en bra dag i Ullared!! Kram från Sanna

    SvaraRadera
  2. Så bra att allt blev så lyckat, vet ju hur du fixat och trixat för att göra Jockes dag alldeles, alldeles speciell! Minnet av en sådan dag vet jag att inte ens du kan glömma ;) Njut av din lediga dag! Kram Nettie

    SvaraRadera
  3. Så härligt att det blev så lyckat som du önskade!!! Njut och ha det så bra! Kram Malin

    SvaraRadera