torsdag 1 november 2012

Nu har jag gjort mitt!!!

Iallafall när det gäller att underhålla barnen detta höstlov:))

Igår var vi ju på Emporia och idag har vi spenderat dagen på Vanningen:))

Barnen hade varsin kompis med, vilket så klart är perfekt för då roar de sig själv:))
Hur lät nu det???
Precis som jag inte vill umgås med mina barn??
Jo, det är klart jag vill!!
 Men de har det definitivt roligare med kompisarna i vattnen 
än med sin vattenrädda gamla mamma:))

Så vad gjorde jag då på Vanningen??
Jo, detta!!!
I fyra timmar läste jag och drack kaffe.
Det kunde ju varit värre, eller hur!!!

Så imorgon är det då sista dagen på min minisemester (förutom helgen då)
och jag tänker att jag kanske ska ägna den åt mig själv.
Nej, just det imorgon måste jag ju städa och handla 
för det har jag ju inte hunnit med den här veckan:(( 
Så där smög det sig med min egendag:((

Aja, det kommer fler semestrar....

4 kommentarer:

  1. Kram Malin
    Njut nu av din mini semester <3

    SvaraRadera
  2. Då har du två nöjda barn hemma hos dej:) Hur var Emporia?? Hoppas att du fick shoppat mycket fint:) Ha en fortsatt härlig semester! Kramar till dej

    SvaraRadera
  3. Åh, den boken sträckläste jag i solstolen på stranden på Rhodos i somras. Själv var jag också, men skrattade ändå högt flera gånger. Otrolig bok - konstig också :)

    Tänk.. jag har aldrig varit på Vanningen..

    Ha det så bra!
    Kram Eva

    SvaraRadera