fredag 9 november 2012

Blir så irriterad!!!

Det är så här att jag brukar klippa men manliga delen av vår familj.
Lite för att det blir billigare och lite för att de blir mest nöjda då:)

Så den här eftermiddagen började jag med att klippa mannen 
och han blev både snygg och nöjd:))

Sen gav jag och sonen oss ner till "byn" för att han skulle 
klippa sig hos en "riktig" frissa.
Ni vet att går man i sexan är det ju lite pinsamt att morsan klipper en:))
Och snäll som jag är pungar jag ut 310 kr för att sonen ska bli nöjd!
Det är då jag blir irriterad!!!
Hon fastnar med trimmern, så att håret hackas av intill huvudet:((
Det får ju inte hända!!!!
Att frissan använder en trimmer är väl skam bara det.
Då kan jag ju lika bra klippa honom.
Nu skämdes hon ju så klart och vi fick det billigare. 
En ny tid bokades och då ska hon gratis fixa till när det växer ut konstigt.

Förstår ni att jag blir irriterad!!!
Nästa gång är det jag som klipper honom!

Som tur är syns det nog inte så mycket om man inte vet om det.
men ändå, när jag betalar för någonting ska det bli perfekt!!!

Förövrigt blev han supersnygg!!!
 


1 kommentar:

  1. Jag tycker han är supersnygg. Men vilken fadäs av frissan. Bra du står på dig. Ha en mysig kväll och hälsa alla inkl vovvarna.

    SvaraRadera