lördag 24 november 2012

Aj Aj Aj

Nu har jag skitont i armen efter att putsat 18 fönster:(
Men det är det värt för nästa vecka är det bara 
att få upp staken(arna) och njuta:))

Nu förbereds här inför kvällens födelsedagsfirande!
Idag ska vi fira min bror som fyllde 45 år i april:))
Bättre sent än aldrig, eller hur??

Det är nämligen så att vi gav honom och hans fru 
biljetter till Malmö arena för att se
Så först blir det middag här och sen en skrattkavalkad....hoppas jag!!!

Vad gör mannen min då???
Jodåsåatt, gick inte att övertala honom i år heller:((
Ljusslingorna runt huset är på väg upp......hoppas att alla Svedalabor 
har stearinljus hemma och att Sturup informerar alla flyg som ska landa 
att det inte finns någon landningsbana mitt i Svedala:))

Trevlig lördag på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar