söndag 11 mars 2012

Slut!!

Jag är slut.......precis som helgen också snart är:((
Förra veckan var väldigt intensiv och den slutade ju inte speciellt lugnare:(
Åkte som sagt iväg med mina goa arbetskamrater till Ullared, där
vi hade det fantastiskt trevligt med mycket
 vin, snack och shopping:))
Väl hemma var det tänkt att vi skulle iväg på cocktailparty, 
vilket vi hade i sista minuten tyvärr fått tacka nej till:((
(och jag som köpt nya kläder)
Istället förbarmade sig snälla grannar över oss, och gav oss mat:)
Vilket var rätt skönt, för vid det laget var jag redan slut i kropp och själ.

Dagen idag har gått i innebandyns tecken, 
både Hannes match och A-lagets match har vi kollat på idag!
(vilket innebär att jag inte fått gjort ett skvatt)
Hannes lag spelade lika medan A-laget vann!!!!
 Heja Svedala säger jag bara, vilken match!!!

Så nu är det bara att försöka ladda om för en ny vecka
 och hoppas på att den blir lite lugnare.
För det här med fullbokade helger är verkligen ingenting för mig längre:(
Undrar om det beror på åldern???

Nu hör jag hur soffan kallar, så hej på er!!!

Förresten!!
Så såg jag att vi röstat på samma vinnare i melodifestivalen, 
vi bloggläsare och svenska folket:))
Kan vara intressant att komma ihåg inför andra frågor i vårt samhälle.
Det vi bloggläsare tycker = svenska folkets tycke:))
Eller??????
 

2 kommentarer:

  1. Ja det var en härlig tripp. Även om det tar på krafterna att shoppa!
    Kram, kram

    SvaraRadera
  2. Det blev en mysig fredagskväll och lördag... Jag bokar in oss på en stuga till nästa år:)) Nöjd med dina fynd? Kram Kram

    SvaraRadera