måndag 19 mars 2012

Man kan se det på olika vis...

  Jag vill inte bli gammal
 eller
 Jag vill bli gammal
Jag har länge undrat vad folk menar med att de inte vill bli gamla.
Är det att man vill dö ung??
 I denna tidsåldern ska man ju inte bli gammal.
Varför inte det???
Alla vill väll bli gamla, eller???
Kan iallafall inte tänka mig att alla som 
kämpar och ligger i för att hålla sig unga 
inte vill bli gamla.
Vad är vi då så rädda för???
Att bli gamla eller är det kanske att se gamla ut???

Hihi, bra måndagsfunderingar eller hur???



4 kommentarer:

  1. Hmm... Knepigt det där... Har nog kommit fram till att jag vill vara 39. Forever.
    ;D

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag vill bli gammal men se ung ut...kram Diana

    SvaraRadera
  3. Lite ålders noja har jag nog, men det är nog inte för åldrandet utan för att inte kunna orka med som förr! Kram Malin

    SvaraRadera
  4. En bra fundering tycker jag!
    Jag vill bli gammal, riktigt gammal men jag vill se ung och fräsch ut! Säker för att i all reklam är det nästan uteslutande unga människor vi ser!
    kram

    SvaraRadera