fredag 30 mars 2012

Disco

 Så var barnen iväg på Disco igen!

Vad hände?
 Var det inte alltid jag som sprang på alla Disco??
Jag som alltid skulle vara där det hände??
Jag som hade nya kläder??
Jag som kollade på killar??
Jag som tisslade & tasslade med tjejerna??
 Jag som sa hejdå till morsan & farsan??
Jag som kom hem sent på kvällarna??

Vad hände??

 Jo, just det!!!!
Jag blev vuxen, mamma och 40:(((
Åh, vad jag saknar att vara ung ibland!!
Men bara ibland:))
Det är minsann rätt skönt att slänga sig i soffan på fredagskvällen 
med ett glas rött i handen.
Eller??
Håller ni inte med??

Önskar er alla en mysig fredagskväll!!

4 kommentarer:

  1. Usch e det så man känner när man e 40 ........ :)
    //Sarah

    SvaraRadera
  2. Vadå det är ju nu livet börjar skåååål, ses i stugan:)))Svägerskan

    SvaraRadera
  3. Ja, visst är det konstigt!?!
    Hur är det möjligt att jag gick ut lärarhögskolan för 25 år sedan - när jag ÄR 25!?!
    Det går ju inte ihop sig!
    Eller: Hur är det MÖJLIGT att Måns Zelmerlööf rent teoretiskt skulle kunna vara H:s och min gemensamme SON om vi hade fått barn tidigt i vårt förhållande!?!

    Nä, det är svårt att få ihop det i hjärnan...
    Men men...man får väl tänka att 40 är det nya 20. Eller hur...?

    Kram // AH

    SvaraRadera
  4. Nya dörrar öppnas hela tiden! På gått och ont! Kram och njut nu av helgen! // Malin

    SvaraRadera