lördag 17 mars 2012

En stor kram....

...vill jag ge alla som skrivit en liten kommentar till mig!!

Både här och på Facebook!!

Jag var lite tveksam om jag skulle utelämna mig på detta viset, men nu 
känner jag bara en stor varm känsla av alla fina kommentarer jag fått.
Nära vänner eller inte, några ord betyder så mycket!!

Livet går vidare och jag mår bra.
Nu är det bara själva bearbetningen jag ska blir färdig med.

Ett steg i rätt riktning var att köra till goaste Maria med en bukett blommor!
Bara jag så henne fick jag tårar i ögonen, så jag är nog inte riktigt färdig ännu.
På måndag på jobb får vi nog ta det en vända till.

Förövrigt har Hannes spelat en super spännande match som de vann med 8-9!!
Vi har varit på Stadium och shoppat skor samtidigt som vi skänkte skor 
till de behövande och det kändes ju bra!

Nu ska här grillas och mysas kvällen lång!

 Tror det är dax för ett glas rött!
Levern var ju faktiskt finfin!!

Önskar er alla en toppen lördagskväll!!!!!!



3 kommentarer:

  1. ha en trevlig kväll o skönt att du e ok , vore hemskt annars :-(

    kram :-)))

    SvaraRadera
  2. Stor kram tillbaka till dig. Jag säger det igen: varför hasta?
    Det är inte bråttom till någonting.
    Ändå ska det bli skönt att ses på måndag. I dag fick jag en flaschback från i torsdags när Oscar blir liggandes på fotbollsplanen helt orörlig med konstig blick. jag bara far fram och darrar i hela kroppen. Det var riktigt hemskt. Men han repade sig men skräcken sitter i fortfarande.
    Ha nu en skön kväll i familjens lugna vrå och njut av ditt vin. (gött med en fin lever) hi, hi
    Kramar Monica

    SvaraRadera
  3. Livet är väldigt skört och vi har det bara till låns och ibland gör det sig påminnt! Var rädd om dig Helena och dina närmaste.
    Stor stor kram och så skönt att allt gick bra
    Els-Marie-

    SvaraRadera