fredag 7 november 2014

Köpenhamn

Idag bjöd mitt företag på en dag i Köpenhamn. Som började med ett inspirerande studiebesök på en förskola och som slutade i personalvårdande samkväm:))


Vi njuter av lunch på en italiensk restaurang


Pasta carbonara, vad annars;)


En Irisch sitter aldrig fel:)


22 års skillnad, skulle man väl aldrig kunna tro, hihi;/


Strawberry daquri, såklart:))


Skål på er...


Sug sa Sanna, så jag.....:)))
Som vi skratta, så härligt!!
Det var länge sedan jag skrattade så gott. Tack kära kolleger<3


Sen bjöd företaget oss alla på middag på Hard Rock Café!











Nu ligger jag i soffan och är helt slut efter denna fantastiska dag!!

Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Tack för en supertrevlig dag/kväll! Och jag håller verkligen med dej om att det var ett kanonbra studiebesök! Det var roligt att vi stannade kvar i Danmark efter planeringsdagen var slut!! Kul att vi träffades alla sen och hade en trevlig kväll:) Mycket skratt! Härligt!! Ha en fin helg Kramar

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig dag/kväll vi hade :)
    Kram Malin

    SvaraRadera