söndag 8 september 2013

Söndag!!

Jag vaknade 7,30 utvilad, hur underbart är inte det???
Det blev en tur till Emporia med dottern som shoppade loss ordentligt, med hennes snälla mammas hjälp<3




Sen blev det soffhäng med hundarna, undras om det här var sista soffhänget för denna gången, lite sorgligt i så fall:(




Tur mannen har kommit hem nu!
Jag började bli orolig för mig själv eftersom jag i eftermiddags mest har pratat med hundarna i brist på annat sällskap;)
Vill ju inte bli ihågkommen som hundkvinnan, hahaha:)))
Så en liten sammanfattning av min helg som gräsänka:
Det har varit lugnt, stillsamt och mysigt.
Men en helg räcker, super skönt att ha mannen hemma igen och jag myser av att vi är tillsammans hela familjen.
Ja, nästan hela.
Julia som den tonåring hon är visar sig bara i bland:)))

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar