torsdag 26 september 2013

Köpstopp!!!


Haha, tro det eller ej men nu har jag infört
KÖPSTOPP i familjen!!
Pengarna har rullat alldeles för fort de här senaste månaderna 
och nu får det vara nog.
Klart vi måste köpa mat och hygienartiklar, men allt annat får gå bort.
Förutom vinterskor till sonen, han har växt sen
förra vintern så det är ju ett måste.
För ska jag vara ärlig så har jag ju så att jag klarar mig, 
fast jag egentligen behöver ett par jeans (jättemycket).
Men är det köpstopp så är det:)

Vi får väl se hur vi klarar det här och vi börjar i alla fall med oktober
 och går det bra tycker jag att vi ska ta november också.

Ändå, fast köpstoppet är igång kom jag på mig själv när 
reklamen kom, att tänka en "sådan" behöver jag!
Dessutom är det 25 % på alla byxor på KappAhl, 
vilken tur nu när jag behöver jeans:)

Men icke sa Nicke!!!

Ojojoj, det här blir nog tufft det här.......
Blod, svett och tårar och en massa gnäll förstås.
Varnar er bara och hoppas ni står ut med mig och mitt gnäll;)














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar