måndag 17 juni 2013

Min första semesterdag 2013...

...har nog innehållit de flesta känslomässiga faktorer 
som är möjligt på en och samma dag.

  • oro - över Doris som opererats:(
  • huslighet - tvätta rent i sängen
  • föräldragöra - bakat bullar med barnen:)
  • glädje - när jag fick ett sms från jobb att jag inte behöver jobba på onsdag:))
  • uppgivenhet - när barnen ideligen kivar:(
  • avslappning - när jag njöt i solen med min kopp kaffe:)
  • förtvivlan - när jag fick räkningen från veterinären:(
  • ömhet - när jag ser Julia ta hand om den medtagna Doris <3
  • ursinnighet - att det ska behöva ta sååå lång tid på apoteket, söligare människor får man leta efter.
  • längtan - hoppas mannen snart kommer hem.
  • nöjd - över att jag har många lata dagar kvar innan det är dax för jobb igen:))
Söta Disa sitter och väntar på att Doris ska komma hem <3
Undertiden bakade barnen bullar
Ljuvligt goda vaniljbullar!
Sen kom en medtagen Doris hem, 8 tänder fattigare:(
Men Disa vill bara leka, kom igen nu då Doris!!!
Stackars Doris <3
Nu väntas en vecka av morfin, penicilin och tandskölj för henne:(

Ja, det var min första semesterdag det:))
I morgon kommer ju en ny, men då är det minsann 
jag själv som ska skämmas bort!! 

1 kommentar:

  1. HU vilken dag!!!!!
    Imorgon tar du fram boken och lägger dig och bara njuter av din semester dag! Kram Malin

    SvaraRadera