tisdag 11 juni 2013

Bröllopsdag!!

Ännu ett år har gått och idag firar vi 19 år!!!
Vi beslutade att ta det lugnt och spara på krutet till nästa år:))
Inga gåvor var det bestämt!!
Men när jag kom hem stod det här på bordet!


Blommor och champagne!

Han är go min man<3

Min present till familjen var att vi skulle åka och äta glass:)
Så det blev en liten tur till Bjärred. 



Mums!!


På väg till stranden. 





Långa bryggan. 


Ute på den "jävligt" långa bryggan, som Jocke sa:))


Disa med Turning Torso långt långt borta i bakgrunden:)))


Tur att barnen aldrig blir förstora för att leka lite:))

Nu sitter vi i bilen och är på väg hem för att skåla 
för oss och våra 19 år i Champagne!! 

Glatt har min familjen konstaterat att man behöver inte göra så 
märkvärdiga saker för att ha det mysigt, 
så länge vi gör det tillsammans. 

I sådana ögonblick känner jag mig som världens 
rikaste och lyckligaste kvinna!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Åh GRATTIS! Jag blir alldeles varm i hjärtat av att läsa om er fina kväll! Tack för fin kommentar inne hos mig! Jag saknar dej åsså och tycker det ska bli så roligt att jobba med dej igen:) Klart att jag kommer snart igen, hur jobbar du? Annars får vi ta en fika på hemmaplan:) Kramar till dej

    SvaraRadera
  2. KRAM och GRATTIS <3
    // Malin

    SvaraRadera
  3. Grattis på bröllopsdagen!!!

    Kram

    SvaraRadera