torsdag 27 december 2012

Ledig!!!

Idag har jag äntligen varit ledig på riktigt!!
Mannen har nämligen jobbat idag:)))
Visst är det konstigt att man liksom får mer gjort fast man är ensam om det:))

Jag har till och med hunnit sitta i soffan med Mr Grey och en (läs två) Latte macchiato:))


Som ni ser har jag sällskap av två lurviga kompisar, de njuter av att jag är hemma så mycket hos dem.
Där har vi det!!!
Det är ju därför jag ska bli lyxhustru!!
Det hade ju varit bra för hundarna:)))

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Javisst är det härligt att gå hemma och bara mysa i eget tempo:) Ha en fortsatt skön ledighet!!! Kramar till dej o din familj

    SvaraRadera
  2. Härligt!
    Det är så najs att få vara lyxhustru!
    tror att jag oxå skulle kunna vänja mig vid det!
    Kram Malin
    Ps fortsätt njut!

    SvaraRadera