söndag 30 december 2012

Att vara ledig!!

Är skönt, underbart och helt fantastiskt!!!

Men jag får spel.......jag hinner ju inte med någonting:(((
Sekunderna, minuterna, timmarna och dagarna bara försvinner framför mina ögon.
Jag vill stoppa tiden nu!!!
Och bara finnas till och njuta!!!

Fast ska jag vara ärlig är det nog det jag hinner med mest, att njuta alltså:))
Det andra skiter jag i just nu:))

Igår hade vi en helt fantastisk kväll hos min underbara arbetskamrat.
Att vi kommer bra överrens är ju ingen nyhet, men jag tror faktiskt 
att både männen och barnen hade en trevlig kväll de med:))

Idag har det mesta av julen åkt ut:)))
Tur att jag har en sån duktig man!!
 Nej, nej, vår gran barrade inte alls:))

Sen har det förberetts inför den stundande nyårskvällen som 
ska hållas här hemma i glada vänners lag.

Mmmm, nu är det väl hög tid att börja summera 2012 och blicka framemot 2013.
Funderar på att jag ska skippa det där med nyårslöfte, känns inte så lönt.
Brukar ju ändå ha glömt vad jag lovade mig själv.
När Mars kommer är det löftet ett minne blott:))

Hur är det med er??

Blir det något nyårslöfte??

1 kommentar:

  1. Mitt nyårslöften står på vågen :(
    Njut nu av dom sista timmarna av 2012 så ses vi 2013 :)
    Sköt om dig ❤ kram Malin

    SvaraRadera