lördag 1 december 2012

En liten tjuvstart...

...fick det allt bli!!!

Efter inhandling av lite (läs en massa) ljus på ikea, blev 
det ännu mera julfix här hemma och jag anser mig nu färdig, phu!!

När mörkret väl la sig var vi ju bara tvungna att tända ljusen 
även om det inte är 1:a advent förrän imorgon.
Men vad gör väl det??
Det är det ju ingen som ser, eller hur:))
 Gotterna på plats:))
 Jag erkänner......jag har en tomte!
 En ny matta till Tv-rummet blev det minsann också, 
passar särskilt bra nu när det är jul.
Även om mannen rynkade lite på näsan och frågade 
om han kommit till Redlight District:))
 Måste erkänna att det är rätt mysigt, nu när jag är klar:))
Julstämningen börjar inställa sig så smått:))
Haha, kanske hjälper det att Carola skrålar ut O Helga Natt i högtalarna:))

Nu väntar familjemys hela kvällen lång!!!
Vi har faktiskt lyckats med att inte boka upp oss så mycket i december.
Så det innebär ju att vi hinner njuta extra mycket den här julen, 
ingen julstress här inte...........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar