tisdag 25 december 2012

Julafton!!

Vi hade en underbar dag med familjen som börjades med 
lutfisklunch hemma hos mina föräldrar.

 Glada och i julstämning!
Även hundarna var i stämning och fint julklädda:))
Sen fortsatte vi julfirandet hos min bror och det 
här var en del av vårt bidrag:)
Mums!!
Julia fick vara tomtenisse i år<3
 
Niklas, Jocke & Maj-lis tycker att det är kul att få julklappar:))
Morfar & Hannes.
Mormor & Pontus.
 Min bror Magnus & jag!!
Livet är gott!!

Tack för en trevlig dag/kväll och alla fina julklappar!!!

Just det jag fick många fina julklappar i år jag måste ha varit snäll:))
  • öronhänge
  • eltandborste
  • ring
  • biokort
  • pengar
  • bok - Femtio nyanser av mörker:)
  • en ring till
  • eltemp (hm, den var faktiskt lite konstig men kan ju vara bra att ha)
  • handvärmare
Alla var nöjda med sina julklappar och det är ju det viktigaste.
Vi invigde en av Jockes julklappar, mums det var gott:))
 
Idag är vi alla lite trötta, så det har varit en riktig slappedag!
Men tröttast av alla har nog ändå vår lilla bebis varit:))
Nu ska jag bege mig till köket, det är dags att prova nyårsmenyn.
Måste ju provsmaka så att det är gott, eller hur:)

Ha en skön juldag!!!!!




1 kommentar: