söndag 16 oktober 2016

Söndag!

Sitter och njuter med en kopp kaffe vid mitt köksbord.
Tittar ut och funderar på livet.
På mina fina ungdomar som sover just nu.
På min underbara pojkvän som gör mig så lycklig.
På allt som händer i mitt liv just nu.
Det känns bra, fast allt är väldigt skrämmande och pirrigt på samma gång.
Tänk att det gått snart två år sedan jag gjorde den största förändringen i mitt liv. Jag tänker, att klarade jag det - så klarar jag allt!
Jag satt och tittade tillbaka i bloggen, undrade lite vad som hände förra hösten. Hur jag kände mig då osv. Jag kan lätt konstaterar att jag mår mycket bättre och är mycket lyckligare den här hösten.
Men jag hittade ett inlägg med min son. Han är så söt min Hannes❤️


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar