söndag 30 oktober 2016

Nytt jobb!

Som jag skrivet innan är det mycket förändringar på gång i mitt liv.
En av dem är att jag efter 14 år på Trollflöjtens förskola bestämt mig för att ge mig ut på nya äventyr!
Inte ett lätt beslut, särskilt när man trivs toppenbra!
Men med detta nya jobb kommer en del fördelar.
Ny input, nya erfarenheter, högre lön och ingen körning!
Jag har väldigt nära dit😊


Ser ni kyrkan?
(Bild tagen från min balkong)
Där bredvid ligger min nya förskola, tror det tar ca 5 minuter att gå och 2 att cykla dit. Gratis är det dessutom😜

Det kommer säkert att bli hur bra som helst. Men jag kommer att sakna mina nuvarande arbetskamrater och barn, det är en sak som är säker😔

Men förändringar är kul, jag ska bara lära mig att det inte är farligt med förändringar. Men är man en Tryggve-person så är man.
Tur jag har trygghet i min kärlek och i mina barn.
Har man det med sig så klarar man ju allt, eller hur???

Nu ska jag och Mårthen snart träffas vid Ekholmsjön och gå med alla hundar.
Det kommer att bli en skön promenad, denna härliga soliga höstdag!



Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Grattis till ditt nya jobb! Vad roligt och nära hihi. Barnen och förstås dina nya arbetskamrater kan vara lyckliga som får dig. Lycka till! :0)
    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  2. Ja, vi får hoppas på att det blir bra.
    Tack, för kommentaren☺️��
    Kram på dig!

    SvaraRadera