fredag 24 juni 2016

Glad midsommar!!!





Hoppas ni alla får en underbar dag med familj och vänner!
Själv ska jag fira med goa vänner!
Mina barn ska fira med sina vänner, precis som det ska vara. Det är verkligen nya tider, känns lite konstigt att gå bort själv på midsommar bara.
Det är ju faktiskt en högtid som i många år firats mycket för barnens skull, med dans kring midsommarstången och så.
Men men, huvudsaken alla har trevligt och mår bra så är jag nöjd:)

Tänker på dom som sitter själv (ofrivilligt då alltså), det ska inte behövas. Sträck ut en hand och visa kärlek!

Tänker också på dom stackarna som håller Sverige rullande när resten av oss äter sill, jordgubbar och dansar kring midsommarstången. En stor eloge till er!

Mitt hjärta är en av de sistnämnda. Han är fullt nöjd med att jobba ikväll/natt.
Det är mer jag som lider lite och tycker synd om honom. Synd om honom att han inte ska få umgås med mig, hihi;))
Så för att han ska få en riktigt härlig midsommarkväll/natt, körde jag ut nu på förmiddagen med en stor jordgubbstårta och satte i hans kyl!
Jag tror att han kommer bli väldigt överraskad i eftermiddag när han vaknar och tittar i kylen!
Men lite midsommarkänsla måste jag ju ge honom:)


Så återigen...
GLAD MIDSOMMAR PÅ ER MINA VÄNNER!!!

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar