söndag 5 juni 2016

En underbar kväll!

Igår mös jag och mitt hjärta till det ordentligt med en hel kväll i stan!

Vi tog tåget in till Malmö, satte oss på Lilla Torg läskade oss med lite kall dryck, tittade på folk och pratade om livet:)

Sen blev det bio!
Vuxen bio (nej, inte det ni tänker på) utan bio där det finns en bar och supergoda tappas.
Vi såg "The Dressmaker" och den var väldigt bra. Helt i vår smak!








Efter bion blev det ännu ett glas innan vi satte oss på tåget för att ta oss hem till Svedala där våra cyklar stod och väntade på oss, nu hade vi bara 6,5 kilometers cykeltur kvar innan vi var hemma hos hjärtat. Lite vinglig och kämpig cykeltur får jag erkänna, att där var så många backar på på den vägen visste jag inte, hihi;))
Men det var det värt!
En sån underbar kväll vi hade, det gör jag gärna om<3

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar