måndag 4 april 2016

Bokklubb!

Äntligen hade jag möjlighet att vara med på en av våra träffar, har verkligen saknat dessa underbara kvinnor och allt härligt snack vi har om allt och inget och väldigt lite om den lästa boken. Vilket var ypperligt för mig då jag inte hade läst den:)
Det valdes en ny bok som jag tror kan vara nått för mig;)











Jeanette bjöd på en underbart god middag och efterrätt!

Tack alla, vi ses om sex veckor;))
Då jag förhoppningsvis har läst boken...


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Den läser jag med!
    Det där med bok är ju inte min grej eller.... jag får inte tid till att läsa som mitt liv ser ut nu. Men jag måste veta om den är så bra som alla säger, så håll mig uppdaterad!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut!
      Jag hinner inte heller läsa, så jag lyssnar på den när jag kör till och från jobb!
      Väldigt praktiskt:)

      Radera