lördag 9 april 2016

Antikmässa och Skånetur!

Jodå, mina vyer vidgas med hjälp av mitt hjärta och hans intressen!





Riktigt mysigt faktiskt!
Tänk att någon för länge sedan har använt alla dessa grejor:)


Ser ni snyggingarna i den fina antika spegeln? Hihi;))


Jadå, denna kvinna hittade även lite antikt vin!!!


På vägen hem tog vi oss en liten roadtrip i skånelandskapet:)














Mitt hjärta och jag<3


Och nu ska jag chocka ordentligt!
Väl "hemma" (alltså inte hos mig) har jag ägnat mig åt trädgårdsarbete;))





Vilken underbar dag!!!


Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Ojdå... du chockar mer och mer :) På ett positivt sätt :) Må bäst!! Kram Jane

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst gör jag!
      Nytt liv och känner mig som en ny människa!
      Livet är underbart!!!

      Radera