lördag 11 maj 2013

Tolva!!!

Tycker ni om att spela kort??
Det gör jag:))

Fast det är lätt att hornen växer ut så det gäller att ligga lågt, 
vilket jag är superbra på....not:))

Så med inställningen att Magnus och jag skulle spöa skiten ur 
Jane och Jocke var det bäst att mjukstarta 
med god mat och dricka:)

Solen sken och vi kunde återigen njuta av vårt underbara trädäck!
Tur jag fick låna Magnus "Ray-Ban" glasögon för solen var ju sååå stark:))
Här ska det grillas!!
In action:))
Men oj, så gott det blev!!

Barnen myser också:)

Ja, och jag behöver väl egentligen inte berätta vem som vann???
Men jag bara måste....jo:
Magnus och jag vann!!!!!!!!
Konstigt nog är Jane och Jocke lika glada för det, förstår inte det;))

Idag är det en ny härlig ledig dag och jag bara njuter!!
Just det, kan ju nämna att det sent i går kväll togs ett beslut 
som jag ångrade i morse när jag vaknade:(

Jane och jag skulle ut och powerwalka kl. 9.00:(
Men nu efteråt känns det så gött att hon har lovat att 
tvinga ut mig i morgon också:))


1 kommentar:

  1. barnen myser? de sitter väll med sina mobiler och Ipads ;)

    SvaraRadera