torsdag 9 maj 2013

En bra dag som...

...har gått i sommarens tecken:))

Jag och barnen tog en tur till NovaLund, så Julia fick shoppat 
lite sommarkläder och Hannes en keps.
Jaja, jag hittade också något litet så klart:))
Efter allt slit hade barnen verkligen förtjänat varsin glass:))
Och när vi kom hem var det min tur att få belöning:))
Jordgubbsdaiquiri!!
Som tur var fick jag hjälp av finast Jane!
För vi var ju även tvungna att smaka hur en 
Hallondaiquiri smakade:))

Behöver jag berätta att det smakade gudomligt!!!
Kommer jag absolut att göra fler gånger i sommar.

Till middag åt vi nog det mest sommriga som finns, nämligen
färskpotatis & matjesill!
Och till det smakade jag det för mig nya rosé vinet
Black tower!
Riktigt gott faktiskt, med små goa bubblor i!!

Nu är det soffläge med mannen som gäller eftersom 
den stackaren ska jobba i morgon:(

Men jag är riktigt nöjd med min "sommar" dag!
Okej då jag erkänner, kanske inte riktigt nöjd ändå.
Det kunde ju varit lite mer sol på himmelen:))

1 kommentar:

  1. Låter som en härligt dag :)
    Drinkarna så härligt svalkande ut oxå!
    Kram Malin

    SvaraRadera