tisdag 27 mars 2012

Ett steg i rätt riktning!!

Tjohoo!!
Idag har jag efter hur många timmars sömn som helst kommit ur pyjamasen!!
Det är väl ett steg i rätt riktning!!
Efter en skön dusch och en liten promenad med Doris sitter jag här och njuter med en kopp kaffe:)



Tjohoo, det får bli jobb imorgon!!
Lite hosta och snörvel får de allt stå ut med:))
Är det fler än jag som fungerar så här??
Att när jag är på jobb vill jag gärna gå hem (lite tidigare iallafall) och när jag är hemma vill jag bara till jobb:))
Fast det är kanske bara jag som är så knasig, men jag gillar verkligen mitt jobb!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. näää, du e inte knasig, jag gillar oxå mitt jobb o har inte varit sjuk från några av mina jobb på 18 år. Kram o krya på dig :-))

    SvaraRadera
  2. härligt att ha dig tillbaka! Kram Malin

    SvaraRadera