onsdag 14 mars 2012

Premiär, kaffepaus & svansen mellan benen!

Äntligen tog jag mig i kragen och gav mina löparskor 
en premiärrunda för den här våren:))





Dock blev det en powerwalk, löpningen får allt vänta.
Belöningen intar jag nu i form av ett stort glas kaffe ute i trädgården:))

Sen är det väl bara att hoppa i duschen och stoppa svansen mellan benen 
och åka till Bokklubbsträffen för att erkänna att jag inte läst boken:(
Den var tyvärr inget för mig, men det känns som när man gick i skolan och inte gjort läxan:(
Inte för att det någonsin hände mig, hihi:))
Jag var så skötsam så i skolan:))
(vet ju aldrig om mina barn läser det här)
- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Bra att ta det sakta takt.
    Nästa gång du inte gör din läxa får du ta med dig ett äpple.

    SvaraRadera
  2. Och skulle barnen inte läsa din blogg så kan du alltid muta mig me dyra pengar, så jag inte skvallrar vilka betyg du har =)

    SvaraRadera
  3. Power walk är lika bra tycker jag! Bra jobbat!

    SvaraRadera