onsdag 10 juli 2013

Underbara sommardag!!!

Åh, vad jag älskar semester!!!
Dagen började med att Julia och jag åkte och shoppade lite:))
Sen kom kära Susanne inom på "en" liten drink.




Sen var det liksom kört;))
Det blev inte mer gjort denna dag, men vad gör väl det när det är semester:))
Vi solade, badade och umgicks tills dagen tog slut:)
Jag bara älskar dessa spontana dagar/kvällar.
Ingen av oss var sugna på att laga mat så vi beställde hem pizza som vi åt hemma hos oss.




Det är faktiskt något av en liten tradition.
Var sommar beställer vi pizza och får den hemkörd:)
Lite kul, för det fungerade även i år.
Vilket man inte kan vara så säker på här i vår lilla by:)))
Det var en härlig kväll och jag är tacksam för våra Goa vänner!!




Men jag förstår inte varför de ska vinka på alla bilder???
Är det ett ålderstecken, kanske???
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar