lördag 13 juli 2013

Sommarrocken dag 2!!

Och vi är fortfarande i full vigör!
Det är ju ett underbart väder vi har så det är tur att man 
kan slappa i solen på dagarna:)
Även denna eftermiddag/kväll började med lite förfest!!


Sen bar det iväg på våra cyklar och väl där intog vi "vårt" bord;)






Det blev en härlig kväll med många möten med såväl gamla som nya vänner!!

Sen var jag flitig kan ni tro!!!
Jag såg fler av gårdagens artister och band och 
det har jag minsann bildbevis på:)))
Jag trängde mig dock inte fram, så jag får idag gissa mig till vem som är vem:))

Miss Li!

Eldkvarn, med Plura!

Haha, ser ni!!
Det är Joddla med Siv!

Och sist men inte minst....Magnus Uggla!!!
Absolut Sommarrockens bästa hittills!!

Idag är det då sista dagen och tur är väl kanske det, 
man börjar faktiskt bli lite sliten:))

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar