torsdag 4 juli 2013

Stockholm dag 4!

Idag har vi varit trötta men....det blev en tur ut till Naturhistoriska museet.
Ingen "hit" vill jag lova, men vi var ju där för att gå på cosmonova.
Och det var coolt!
Vi så Sea Rex i 3D


Sen delade vi på oss!
Julia och jag tog oss ner till gallerian, NK, Åhléns och Drottninggatan.
Det var härligt att se hennes shopping glädje:)
Och det blev en hel del:)))


När vi var på Gallerian kunde man göra sin egen frozen yoghurt, och det var vi ju tvungna att testa, mums säger jag bara och fettfri var den också:)


När vi var och shoppade gick Jocke och Hannes på Armé museet. Sen hamnade dem visst på en uteservering, haha varför är jag inte chockad:))





Vi har haft underbart väder idag också så vi beslutade oss för att äta middag på Stureplan som bara ligger ett stenkast från vårt hotell.


På väg genom Humlegården.


Middag på Tgi. Friday.


Klart vi måste till Spy Bar!!



Nu är resten av min familj uppe i The Penthouse och tränar och badar bastu. Jag passade på att titta på utsikten innan jag gick ner till rummet för att lägga upp benen, dricka vin och äta ostbågar:)

Tjingeling!!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar