lördag 23 mars 2013

Ingenting!


Vilken härlig lördag!
Jag gör verkligen ingenting:))

Mina kära föräldrar har varit här och fikat, och nu sitter jag på hela ryggen i soffan:))


Nåja, det ska nog bli fart i denna gamla tanten så småningom:)

Det stundar nämligen middag, snack och förhoppningsvis vin hos väninnan Maria ikväll!!
Det ska bli super trevligt, jag kan tänka mig att vi har en hel del att prata om eftersom vi inte har träffats sen i oktober:)

Är dock lite nervös.
Julia ska ha kompisar över på tacomiddag. Hoppas att huset står kvar när vi kommer hem:))

Ha en go kväll och glöm inte att släcka ljuset i kväll!!!

- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. Hoppas att du fick en mysig kväll och att huset stod kvar när ni kom hem :) njut nu av söndagen!
    Kram Malin

    SvaraRadera