söndag 24 mars 2013

Trodde jag hade gjort mitt...

...när det gäller Lekland!



Men barnen hade trots deras relativt höga ålder i dessa sammanhang 
en önskan att få åka dit med varsin kompis.
Så det var bara att bita i det sura äpplet och åka dit. 
Det är ju inte så att de behöver mig, men regler är regler 
och en förälder ska vara närvarande.

Men i tre timmar lyckades jag ändå hålla mig sysselsatt.
Soffa som soffa, eller??


En bok i hörlurarna, väldigt smart. 
Så nu kunde jag hålla koll på alla andra och alla deras barn. 
Herregud säger jag bara....


Och kaffe så klart, ville ju inte somna med öppen mun 
som tanten i soffan bredvid gjorde:)


Ja, kanske var detta sista gången, innan jag inträder ett Lekland igen. 
Kanske då som mormor eller farmor. 
 Hua mig vilken hisnande tanke, men men det är ju livets gång.
 Fast då kommer jag ju behövas igen och det är ju en mysig tanke:))

Go söndags kväll på er!!!


2 kommentarer:

  1. Hihihihi en bra bok kan göra underverk :)
    Har två här som gärna vill dit någon dag, men jag försöker att förhala det så länge jag kan!!!
    Njut nu av kvällen!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Härligt!! Hade varit trevligt att sitta och snacka i den soffan ;) Ja tänk att om bara några år sitter du där med dina barnbarn! Hoppas att vi snart ses:) Kramar från Sanna

    SvaraRadera