lördag 9 mars 2013

Idag var det då dax...

...för finalen:))


Vad tycker ni om det här spektaklet då???
Jag tycker att det är ganska blekt.
Kanske beror det på förra årets succés, med vinst och allt.
Men idag känns det mest som att det ska göras för att få det gjort, för att sen ladda för inför den stora finalen i Malmö den 18 Maj!!

Inga bra låtar alls och måste jag välja tror jag att jag ska rösta på Yohio.
Även om han/hon är vad det är, så är låten bra:))
Men absolut ingen vinnarlåt, men det är väl lika bra det så att våra skattepengar nästa år kan gå till bättre behövande:))

Ja ja, spektakel eller inte, så kommer även jag att sitta bänkad framför tv:n.
Dessutom hemma hos vänner, de står för middagen och vi för vinet!
Kan ju egentligen inte bli bättre:))

Vad röstar ni på??
Vem tror ni vinner??



- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. Jag röstar på VINET!
    Ha en skön lördagkväll och njut av sällskapet istället!
    Kram Malin

    SvaraRadera