lördag 15 februari 2020

En lördag i februari

Tittar ut genom fönstret och det är grått, regnigt och blåsigt. Svårt att känna glädje en sån här dag. Mannen sitter i soffan, jag i fåtöljen vi ser samma serie fast med tre säsonger i mellan. 
Jag sitter i min morgonrock och funderar på att gå in i duschen, men det kan vänta lite. Vi ska inte ta bussen till stan förrän 17,22. Idag ska mamma firas hon bjuder ut på restaurang och det är ju faktiskt något att se fram emot. 
Så helt grå är ju ändå inte tillvaron☺️
Dessutom så blir det ljus, värme, sol om fem dagar!
Vi ska nämligen hit

Bara bilden är som balsam för själen en sån här grå dag☺️

Men först ska jag packa, kanske är det därför denna lördagen är så tung, kanske beror det inte alla på vädret. 
Jag hatar att packa!
Men efter regn kommer alltid solsken säger dom så det är väl bara att bita i det sura äpplet☺️
Jag ska bara se ett (eller två) avsnitt till av Blacklist😜

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar