tisdag 11 september 2018

Idag känner jag mig...



...lite extra stolt över att vara jag!
Det är väl okej att skryta lite och klappa sig själv på sin egen axel☺️
Själv vet jag att jag är väldigt omtyckt av barnen på min förskola och väldig stolt över att de tycker så. 
Jag har fått förtjäna deras känslor. Det är ingenting som man ska ta för givet, barnen bestämmer helt själv vem dom vill tycka om. 
Idag som alla andra dagar blev det stort kramkalas när jag skulle gå hem, jag blir väldigt ofta överstormad av dessa helt underbara individer. 
En vikarie som varit hos i tre dagar sa helt spontant:
-Gud, vad du är älskad av alla!
Mitt spontana svar blev: -Javisst är det härligt!
Men hon såg det jag känner och därför mina vänner är jag extra stolt över att vara jag idag!❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar