söndag 9 april 2017

Min helg!

Åh, så fort det går😏
Önskar att helgen var längre!
I fredags välkomnades jag hem med att få sitta ner i lugn och ro medan hjärtat mitt lagade mat.
Öppnade en flaska vin jag fått av någon (vet inte vem☺),men det var supergott!!!


I lördags tömde vi mitt förråd och gick igenom allt som skulle slängas.
Sen blev det filmmaraton hela kvällen lång, ja ända in på småtimmarna faktiskt eftersom Julia hade lite fest i min lägenhet och jag inte ville gå och lägga mig förrän jag hört att de gått därifrån.

Idag har vi varit på Villys och handlat mat till mig och nästa vecka, då ungdomarna har påsklov.
Sen blev det lite arbete i trädgården, lite av veden är nu lavad inför flytten.





Nu är det mys i solen som gäller!


Önskar er alla en skön söndagseftermiddag/kväll!

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar