måndag 5 december 2016

Vi har köpt hus!!!

Vi är så lyckliga att just vi har fått äran att bli ägare till detta speciella hus!


Vi har kommit fram till att vi varken kan eller vill leva utan varandra, Mårthen och jag!
Så med detta hus har vi lyckats göra en fantastisk kompromiss för att få må bra och vara lyckliga tillsammans.
En gammal skånelänga (Mårthens behov) från 1876 och i Svedala (mitt behov)så mina barn kan ta sig till skolan och inte komma ifrån sina vänner.

Nu längtar vi bara tills det blir dax att få flytta in. Men innan dess har vi ju en massa att fixa, bl.a. ska ju min lägenhet säljas.

Livet är bra fantastiskt ibland❤️

Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Grattis!!!!!
    Vet du - det är Linus och mina vänner som har bott där. De har renoverat och byggt ut så det huset känner jag mycket väl till! Vad roligt!

    SvaraRadera
  2. Grattis till er båda och lycka till med framtiden❤️️❤️️

    SvaraRadera