fredag 23 december 2016

Last, beroende eller fetish?

Många är vi som har laster av nån sort. Det kan vara cigaretter, snus, godis mm.
Fetischer finns nog lika många om inte fler☺️
Har jag då några?
Nja kanske inga fetischer.
Och länge har jag tänkt att jag inte har haft några laster heller. Jag har klarat mig ifrån de stora farorna där finns att fastna i ett beroende och det är jag väldigt stolt över!
Men så igår öppnade Mårthen ovilligt mina ögon då jag stolt berättade att det enda jag kom hem med från min shoppingrunda var ett nagellack (läs tre, men det berättade jag inte för honom☺️).
Nu igen, var hans svar. Du köpte ju ett i förra veckan också och ett veckan före det. Nu får jag ju handla vad jag vill, han konstaterade bara fakta.
Men han har rätt.
Jag kan tydligen inte gå förbi nagellackshyllan utan att få med mig ett hem😬.
Som tur är är det bara de billiga för ca 22 kr som jag köper, men ändå.
Såklart försökte jag snacka bort det här med att jag faktiskt behövde ett nytt nagellack, blinkade till och med sött med ögonen😉
Men jag undrar om det hjälpte😜
Antagligen har han rätt i att jag är fast i ett nagelacks-beroende, men vad gör väl det när man hittat en så här snygg färg, dessutom billigt☺️😜😂


Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar