tisdag 19 juli 2016

Tåg, stuga & sol!

Idag tog jag med mig barnen på ett litet äventyr!
Haha, det var nog många år sedan de hade tyckt att dagens utflykt var ett äventyr;)
Lite motvilligt (läs, småtvingade Hannes)väckte jag dom kl 8.00 och 9.30 tog vi tåget från Svedala!


Men först letade de såklart efter pokemons;/


Mm, ni ser...knappt vakna,hihi;))


Två timmar senare var vi framme i stugan hos mina föräldrar.


Lite småtrötta slängde vi oss på en filt i solen:)


Sen aktiverade vi oss med fotbollskrocket...


...och boule...


...och fotboll!


När vi gick till kiosken för att handla glass mötte vi barnens nästkusiner!
Första gången de sågs, men tycke uppstod direkt!!!


Mamma och pappa bjöd på god mat...


...och kortspel!


Som jag faktiskt vann en av gångerna!


Nu har vi landat i soffan en stund innan sängen kallar.
Men vilken mysig dag vi har haft!
Imorgon tar vi dock tåget hem igen!!

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar